Повернення та обмін

Повернення та обмін

При отриманні замовлення у відділенні поштової служби обов’язково перевіряйте товар. Отримавши замовлення у перевізника, ви погоджуєтеся з його зовнішнім виглядом і комплектацією. Якщо товар пошкоджений або не в повній комплектації, то відмовляйтеся від отримання замовлення, оформлюйте у відділенні служби Акт-претензію, і повідомте про це нас.

Ви можете обміняти або повернути товар придбаний у нашому магазині, якщо Вам не підійшов розмір, колір, фасон або по будь-яких інших причинах в період не більше як 14 календарних днів з моменту отримання, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Важливими умовами поверння є:

  1. Товар не носився, він чистий та збережено його товарний вигляд.
  2. Збережено заводську упаковку та всі бірки.
  3. Оплату за доставку обміну/повернення здійснює покупець.

Перед відправкою товару на обмін чи повернення, обов’язково зв’яжіться з менеджером, щоб він надав адресу для відправки.

Увага! Коли відправляєте товар на обмін/повернення, то оформлюйте його без післяплати (накладений платіж). Спершу ми перевіряємо зовнішній вигляд і цілісність товару, а потім повертаємо гроші на банківську картку або робимо обмін.

Після отриманням нами товару та його перевірки, гроші будуть перераховані на Вашу банківську карту в період 7 робочих днів.

Повернення та обмін товару неналежної якості (заводський брак) або отримання клієнтом невідповідного товару здійснюється за рахунок магазину «SportBags».

Роз’яснення від Держпродспоживслужби України: Основні правила щодо обміну товару та повернення грошей